2013年10月18日 星期五

兩兄弟的一天


 
 
 
 
 
 
2013.10.18 (FRI)
 
 
 
兩個小男孩一早瞓醒
 
仲扮晒嘆世界曬太陽
 
招積
 
 
 
 
其實我仲好想瞓吓架

 
 
 
只可惜不段有小魔怪騷擾


 
 
 
好啦, 怕左你兩個

 
 
 
一起身就踢波?

 
 
 
 
食個大早餐補充體力先
 

 
 
 
 
見KARSON踩單車咁叻

 
 
 
 
媽咪突然的起心肝要教HEEM HEEM
 

 
 
 
 
好SURPRISE啊

 
 
 
吾駛半個鐘就學識了

 
 
 
 
好鍾意哩張相

 
 
 
 
YEAH

 
 
 
今個TERM BREAK最大既ACHIEVEMENT

 
 
 
 
 
要退房了, BYE BYE


 
 
 
今天多了個仔
 
其實吾會辛苦左
 
因為佢地會自己玩
 
我反而輕鬆了
 
仲一齊去左西貢LUNCH + HIGH TEA添

 
 
 
睇咩呀?

 
 
 
笑得好誇張呀

 
 
 
哩度鋼琴可以任彈

 
 
 
食完LUNCH

 
 
 
 
即刻就HIGH TEA
 
會吾會有D誇張呢?

 
 
 
 
多謝老闆娘熱情招待
 
下次有機會再去尖沙咀新店

 
 
 
 
如果我有一對六歲既仔?
 
我估我會瘦10磅 (好想啊)

 
 
 
 KARSON真係好鍾意踢波

 
 
 
希望你可以踢出未來
 
香港碧咸呀!

 
 
 
 
 
西貢牛牛你見過未?


 
 
 
 
原來西貢有得玩哩D
 




 
 
AMAZING

 
 
日落了
 
係時侯還番個仔比人
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言