2015年8月21日 星期五

2015.8.21 細佬出世了




襯住仲有印象,要快快手寫低生細佬既過程。


因為上胎既不愉快經驗,今次醫生特別小心,每次產檢都要做胎動+心跳測試,其實細佬一路都表現良好,不過每次係屋企一feel吾到細佬郁就會驚,會專登拍個肚,郁吓佢,但都係會吾郁,無得可擔心下,每次都係禱告,不過好神奇,每次禱告完,細佬都會郁吓,好似叫我吾駛擔心咁。

醫生話BB越大風險越大,而且細佬SIZE比Heem Heem果時大好多,因為我係順產,所以驚會難生,所以想我早少少吹生,都好既,早D出黎,吾駛日日擔心,所以最後決定38周多D就入院吹生。

2015/8/21, 中午12點幾入院,搞一輪手續,差不多2點入產房等生,吹生藥用吊鹽水方式注入,姑娘用人手將羊水拮穿,搞到周圍濕淋淋,好吾舒服,不過哩個時候,都吾理得咁多,最想就係快快開多D度數,可以快D生。

因為上次生Heem Heem都係自然生,無用無痛分免,所以今次都係諗住吾用,因為我好驚係背脊打一針的感覺,但後來緊係後悔啦 (睇埋落去知點解)。

過左2-3個鐘都未有動靜,只係開得1-2度,最大問題係BB頭仔好高,開到都未落到,哩個就係吾係自然作動生既問題。

開始痛,打止痛針,好少少,好想盡量忍,因為吾想咁快用晒D止痛方法,過多陣都會係吾掂要聞笑氣,今次好過上次,識得點樣吸同埋深呼吸,笑氣都起到作用 (上次生Heem Heem時笑氣一D用都無),好痛好痛,姑娘入黎check話仲未得,姑娘一出去吾夠5分鐘又痛,仲係痛到想生果隻,即刻叫老公再去叫姑娘,佢仲好似吾想咁快再叫,驚吾好意思,大佬,真係好痛呀,吾該快手D啦,今次真係黎料,姑娘叫我用力痾,出盡全身既力push, 吾得,再黎,再吾得,再緊,痛到頭暈眼花,聽野都好似隔著一層野咁,哩一刻,醫生話:「快D喇一bb呼吸出弱喇」,聽到你一句,出盡全身所有所有嘅力量,細佬終於出來了!

雖然早左2星期,但細佬都有7磅7安士,好犀利呀!










感謝天父,感謝天父既保守同看顧!

沒有留言:

張貼留言