2014年4月17日 星期四

台北溫泉休閒遊 ﹣ Day 2(下) 九份。十分




2014.4.17 (THUR)




食完lunch

繼續行程

其實今次都無咩點plan行程

最緊要夠relax 

我未去過九份

今次難得有司機

一於去九份睇睇

九份之前

有個小瀑布

影番張到此一遊







去到九份真係不得了

超多內地遊客

旅遊巴迫滿晒








全部都係手信鋪頭

有D似香港的赤柱




哩間店大排長龍

不過聞到真係好香





坐低飲杯野




台灣既生果茶真係好好飲

有好多一粒粒生果係入面

點解香港無架




九份最出名應該就係哩D小村屋





坐哩張台風景仲好




我一路都以為十分就係九份隔離 (白痴)

原來吾係架




決定快快行個圈就走人






即刻call小陳

向十分出發

一去到十分就見到哩條吊橋

係哩度喇

想黎哩度影相好耐喇









係咁影、係咁影








影多D、影多D




下一個重要節目

放天燈






寫咩願望好呢?













吾知寫咩

最好就係叫daddy畫公仔








Heem Heem哩個都好可愛





最後一面

daddy 吾知搞咩





原來搞速寫







哩個檔主好pro

每面都要同我地影相





反而我地嫌煩

影兩面算數




點好火

預備放喇




1、2、3 放手





嘩! 好鍾意哩張相

個個都好開心、好有動感




檔主一連串影晒成個過程












哩個就係十分車站




我影哩兩個韓國女仔

係咪影得好靚呢!

Daddy話哩邊放天燈靚D

不過我就鍾意路軌果邊多D





一個好有意思既浪漫地方



I like it 




再見十分





離開十分

小陳話今日要請我地去食海鮮

嘩。。吾係野少

原來我地去左宜蘭

食野前仲帶我地去左睇太平洋

係最近大海洋既地方

不過已經天黑

睇吾清了





晚餐既地方








掛住傾、掛住食

都無再影相了




哩日行程超豐盛

多謝小陳

辛苦你了!



沒有留言:

張貼留言