2014年4月19日 星期六

台北溫泉休閒遊 ﹣ Day 4 上引水產。鼎泰豐。天吉屋





2014.4.19 (SAT)



睇個標題都知

今日係食、食、食

一早食完早餐出發去上引水產

無睇錯

係食完早餐即刻再去食

第一次黎






室內魚市場







哩個Easter身邊好多朋友都黎台灣玩

今日約左朋友仔見面







好可惜

今日係星期六

再加上係香港Easter紅日假期

全個上引水產都係“香港人”

要去counter食

至少等一至兩個鐘先有位





好似手掌咁大個





最後要買外賣出去外面食

但係好多野都賣晒

refill吾切呀





立食




好彩我地都係至在黎睇下

試過就算




影番幾張相留念









下一站去鼎泰豐食lunch

未夠鐘

小陳車左我地去行大安森林公園






台灣D公園真係靚

其實好多國家D公園都好靚

除左香港

香港D樹葉永遠都吾夠綠

因為永遠都有一層灰塵係上面













仲比Heem Heem發現松鼠

開心到佢不得了







哩個湖都好靚









好近鼎泰豐的

好機會大家可以去行下

去到鼎泰豐超超超多人

好彩小陳一早安排好

好快就有枱了

台灣老店真係最好味!!!





下一站去Toys R us

哩度D懞面超人卡

貴香港一倍呀!




May the force be with me 




送左老老嬾嬾番酒店休息

我地兩公婆去左行誠品

哩款鞋吾錯

 Made in France 架





情侶鞋




而家D人黎台灣

帶小朋友去誠品做手工係必到景點





全部都滿晒坐





其實香港都可以搞下哩類型既野





晚餐book左忠孝東路四段食飯

嘩, 原來哩度成條街都好多餐廳

仲要間間都好有特式













我地book左哩間 

係食Tempura 既





超超超抵食

亦都好好味

推介




食飽再周圍行下









搵到哩間白鬍子了

好出名的雪糕店





店主話我地超好彩

平時大排長龍的

可能我地今日早食完飯

所以未開始排隊










哩區好似日本

下次再去台灣

一定要再黎


















番酒店了

我地間酒店最好之處就係

二樓食早餐的地方

平時都可以入黎休息、傾計、上網




coffee, tea, soda, cookie 任食








明天番香港了



沒有留言:

張貼留言