2014年6月5日 星期四

跟得夫人遊歐洲 - Day 7 & 8 Milan Milan





2014.6.5 - 7 


今朝一早搭飛機離開London 

其實哩間酒店真係幾classic






 今日超好天

可惜我地要走喇




向米蘭出發

機場有play area




Milan熱好多






此地一遊




去飲杯coffee才是正道




coffee雖然貴

但又咁大盒甜點跟埋

又幾抵喎





最後變左食gelato

Italy gelato - must have item !





你地開會





我自己一個人google map shopping




同法國差好遠

咩都賣晒, 好誇!




哩度既Cova吾知會吾會好食D呢?





意大利人好熱情

知到我地香港黎

不段話要介紹佢係香港Cova做野既FD比我地識




夜晚番酒店食dinner






第二天一早又去陪Daddy做野











做完野

再出過去行街




Armani Caffe 

 






Armani Hotel





晚上食我最愛的 Vongole 




今天的收獲

自從當年baguette 後

好耐無再買哩個牌子




行程緊密既歐洲之旅要結束了

希望吾駛再等7年先再黎啦!




 機上密密食





哩個鴨肉麵消夜真的吾錯





番到香港我見到容祖兒都有哩個袋呀!

大有大靚

細有細靚

I love it !





1 則留言: