2014年6月2日 星期一

跟得夫人遊歐洲 ﹣ Day 4 我愛巴黎





2014.6.2 (MON)



今日約左個法國朋友一齊行

有人帶路

真係方便好多

首先去Lafayette 幫朋友買野




跟住就即向目標進發




沿路緊係仲要影相啦







吾知幾時開著左個手機影左哩張相

不過幾有動感

我鍾意




目的地

未開門已經要排隊

入到去要再排隊等人serve 你




好好彩

今日好似好多貨

仲吾係限住買一個添

你地兩個有H coffee飲, 爽啦!




任務完成




可以繼續工作了




法國先生帶我地去食好野




好野既意思係靚餐廳

超級超級驚喜呀

都係法國人比較細心




想買法國出名既Macaroon番去比Heem Heem

可惜我仲有好多日行程

法國先生應承下次買去香港比Heem Heem



影多幾張相先




途經另一景點 Love bridge 




真係好多好多love lock




好彩我地無掛埋一份

過左幾日之後Love bridge 因為大重

有一邊跌左落黎呀




老公一路行一路傾公事

我就自己不斷自拍






真係全世界都興Rainbow Loom



阿仔最愛



全世界女仔都鍾意frozen 





行到攰飲番杯hot chocolate

但係哩種hot chocolate真係太甜太濃了


環境吾錯啊







再去行多轉Printemps 

訂左個袋

就要搭Eurostar 過去英國了

吾記得過英國要提早過海關

Miss左班車

好彩最後免費換下一班車飛

Pew, 有驚無險

再見巴黎

巴黎真係令人又愛又恨

愛佢既時尚、浪漫、攸閒、品味

吾愛佢既緩慢、不清潔、治安吾好

Anyway, 下次要帶埋Heem Heem 黎!


沒有留言:

張貼留言