2013年7月12日 星期五

東京啊! 東京! ﹣ Day 4 橫濱遊




2013.7.12 




Heem Heem大個仔

而家去既地方吾同

吾可以再去太baby既地方

之前去橫濱

只係去過 Anpanman 館

今次要去下其他地方行下

橫濱開左個新mall - MARK IS

好方便

一落車就係




入面好靚架





不過哩個mall吾係太多shop

食野地方反而多D




今日食番個野菜餐





出去戶外走走





對面就係美術館











美術館連扭蛋都係藝術品





好愛mama 既小朋友






希望你大個都咁愛我啦





出面有個遊樂場

不過好似無開架








Heem Heem想上船參觀

最後比我地reject左, haha





哩度聽講會改做戶外影院, 犀利






下一站





去揾Hello Kitty




哩架車好型啊





關東唯一Hello Kitty Cafe Restaurant








得我地一枱




包場啊










toilet 都靚過人





名畫都有Kitty架








好好味既Apple Pie











Hello Kitty Hot Chocolate 

有Daniel 揀架
















TEA完再轉去中華街




中華街即係China Town 啦



行左一陣無咩特別

DADDY吾肯去童星點心麵博物館

咁我地就番番去新宿啦









哩日香港一蘭剛剛開

話要排隊180分鐘

咁我地緊係去日本食好過啦

不過香港一蘭效應好勁

日本都要排呀




好彩吾係排好耐

不過我地覺得麻麻地

吾明點解咁多人鍾意食




繼續shop shop shop

shop 到10點幾

Heem Heem話肚餓

日本都食MacDonald




爸爸仲試埋MacDonald BLT burger

香港好似無架




食飽飽

又番酒店瞓覺喇

第四日完

3 則留言: