2013年12月21日 星期六

Legoland Day 2 - 好好天@Legoland Park





2013.12.21 (SAT)



Legoland Hotel 最吾好就係D check in and check out time

Check in 4:00 pm

Check out 10:00 am

都未試過住10:00 am check out 既酒店

早餐都未食完啦

好彩最後都可以late checkout 到  11:00 am

好過無啦

琴晚早瞓

今日可以早D起身去食早餐





酒店包埋早餐的

當然會有Lego 裝飾啦


















酒店泳池

無咩特別

睇左當游左




去 Kingdom Knight 房參觀下先







Heem Heem話鍾意 Kingdom theme 多D




我知我知

我下次會早D訂架喇






參觀完

番房enjoy埋少少時間先






check out 

將行李留係酒店

行過去Legoland Park 玩喇

 






上次船仔無開

今次一定要坐啊







哩個船真係要自己揸的

我見有D情侶不段係中間打圈

搞到我地要排好耐隊先玩到











上次都無玩哩個呀







 要兩個人合作一齊爬高高的






又騎馬了








跟住D人入城堡




點知入到去原來係roller coaster




Heem Heem話吾驚

照玩呀





我估佢最驚反而係開頭黑漆漆的環境吧





出來了




都又快又高的

你都咪話吾驚呀





成功! Yeah !








哩D就變得好輕鬆啦






食個lunch 先




哩個playground連daddy都話好好玩

玩左好耐








Yeah, 今次有daddy陪

可以玩哩個喇




好高好快衝落黎架





睇下 Heem Heem個樣






捉到daddy 實一實





咁高都同我打招呼





HiHi

你都同D雲好近呀









我地都無時間去撘火車


又排隊玩咩?




玩哩個水上電單車




一定要好好控制

因為有好多噴水位

好容易成身濕晒






今日天氣真係好好好好呀!




嘩哈哈

仲撞到嫲嫲同姑媽坐火車




Heem Heem好想玩哩個

要比錢的

好啦, 比你玩一次咁多




揸飛機

本來係daddy 同 Heem Heem一齊的

點知Heem Heem快快手拉左個扶手落黎





吾緊要啦

大個仔自己玩啦




Time to go to shopping 

買完野要走喇




Book左架車番星加坡

$90坡紙一程

價錢都OK

方便好多

媽咪砌既哩支槍靚吾靚呀

Heem Heem好鍾意呀



bye bye  Legoland Hotel





1 則留言:

  1. 上次去新加坡時,都未開lego land-_-
    如果唔係,一定順便去埋呀!
    睇到heem heem 玩得咁開心就知有幾好玩,同埋啲機動遊戲岩我呢種唔玩得太激既人^^

    回覆刪除