2014年1月18日 星期六

表弟第一次sleepover





2014.1.18 (SAT)



今日同表弟約見面

見面時間太短

搞到兩老表難捨難離

講笑叫Matthew仔過來sleepover 

佢竟然又話好喎

咁, 好就好啦

我一個帶兩個番屋企

夜晚一齊出街食飯

表弟好乖乖食飯

完全吾駛我煩惱






食飽飽仲可以去玩一陣








吾放心比表弟自已瞓一間房

搬張床去我間房一齊瞓





好開心

好彩無反悔要搵daddy mammy




表哥陪瞓




Matthew話想姨丈陪佢瞓

無問題



第二朝瞓醒覺係星期日

我地要番教會

表弟跟埋一齊去Sundy School

佢好鍾意啊

快D叫daddy mammy以後每星期都帶你番啦





好開心

姨姨姨丈一早去攞定籌

終於可以試下大會堂酒樓





有點心車

有好多種點心

樣樣都好好味 yummy  





食完仲可以落樓下睇展覽




哩個展覽最好

話到明可以瞓落去試

樣樣都可以玩下





haha, 表弟又扮得幾似








 再過去隔離展城館玩番陣







我地仲要去下一場

要同表弟say bye bye 了




沒有留言:

張貼留言