2014年5月1日 星期四

我的2014生日




2014。5。1



5月1日

又係我生日喇

不過今年好特別

一朝早未瞓醒

收到妹妹電話

話可能今日生得

嘩嘩嘩

即刻成個醒晒

拿拿淋飛車過去接走Matthew同送妹妹入院

番到屋企

見到門口有告示




呵呵呵

原來係my boy, so Sweet !





今日無特別既慶祝活動

同家人朋友飲茶

簡簡單單






食完lunch

小朋友去playroom 

哩個game好好玩

手郁郁, 扮攞住支light saber 大戰

我都鍾意玩呀




再去下一場

好朋友Teatime







晚上在家慶祝

想要哩個玫瑰蛋糕好耐

比我恨到了




影多D相、影多D相







好認真許願架





不過次次未許完

已經比人吹熄蠟燭了






生日禮物




今年最大的生日禮物

榮升第二任E媽





2014.5.6


今日好友Iris為我慶生

多謝你年年都好有我心











哩間Brick Lane好多影相位




























自備high tea架, 真架勢!







多謝你地啊

  love you all !






2014.5.8


今日最開心

吾係因為有人請食生日飯

而係一個從來吾會主動約我既人約我食飯

誠意十足

感動中

仲張揀左間好有氣氛既餐廳

食物相當吾錯









我吾食cheese cake

仲專登整左個心太軟比我

my favourite ! super like 







多謝我地好友 Keiko! kiss kiss 




多謝各方好友的生日祝褔 !

Thank you very much !

下年開始

可以多一個人同我一齊慶祝了

我可以抆車邊去麥當當開生日會了!

哈哈哈哈哈











1 則留言:

  1. 一齊麥當當開生日會,哈哈哈
    Heem媽,補祝生日快樂﹗幸福滿滿﹗
    原來Matthew 仔榮升哥哥啦,開心開心﹗
    我個個星期都見返游水班(同我囡一齊),好叻好乖,一定係好哥哥。

    回覆刪除