2014年5月9日 星期五

學校Mom Date + 壽司處今村




2014.5.9 (FRI)




今日係學校Mom's date

媽媽同仔仔一齊上堂

要同Heem Heem一齊做手工

阿仔一早幫mammy揀左粉紅色

十字繡

oh, 我未學過喎

好彩吾係太難

Heem Heem都學得識








同Heem Heem一齊design的

圍邊的黃色同白色果兩行係Heem Heem整架

原來我都有少少繡花天份

白手都繡到字同心心

驚喜驚喜




Heem Heem眼中的媽媽

大件事! She likes shopping????? (係, 都吾好咁寫吖, 驚驚)





仲有心意卡送比我, like !





夜晚daddy話補食生日飯+母親節飯

上網見好多人讚哩間壽司掂


好難得比我訂到3個位

黎到先知無得自己點野食

定額收費

師父比咩你食就食咩




但係Heem Heem 只食三文魚

咁點算呀?

佢地D三文魚係日本來的

真係完全吾同

我估Heem Heem 食左超過一打




哩D係大人既食物

都吾記得咩魚打咩魚了

不得樣樣都好特別好新鮮






Heem Heem 的三文

係咪同平時超市果D差好遠呢?

Heem Heem話好好味呀!




Heem Heem要加udon
















哩件超級Toro真係正到無朋友
















日本來的蜜瓜

好好好好味




最後埋單先知價錢

好貴呀

不過真係好味

同埋飽到不得了

係Heem Heem淨食三文都$900就真係貴左DD囉

又落雨

日日都落雨

我估得Heem Heem最享受




雨夜的浪漫


沒有留言:

張貼留言