2014年5月3日 星期六

長洲搶包山





2014.5.2/3 (Fri/Sat)



6月尾

仲追緊5月頭的blog

要開turbo 

去旅行前要搞掂晒呀

事與願違

想快都無得快

哩兩日都upload吾到相片上個blog

好彩今日醒起用firefox再試下

終於upload到

不過出相每次吾可以太多而且慢

唉!!

**********************

講番哩日

因為二姑媽黎左香港

佢話想去長洲

所以我地好快咁又搞左個2日1夜長洲之旅

表弟哩兩日仍然跟住我

同我一齊去接表哥放學








等埋daddy放工

我地就一齊出發喇




入到黎已經天黑了





加左張床

三個細路爭住瞓, 激史!









第二朝起身

嘩, 超級好天呀

好耐無試過咁好天喇







酒店多左部夾公仔機




好努力夾的成果






食完早餐仲早




我決定帶兩個小鬼去玩沙



好好好好天呀!




 全世界最靚既藍色

一定係天空藍




連狗狗都玩水






Heem Heem就係咁玩浪

都玩得好開心








嘩, 果然係風帆之家

好多風帆呀






 爸爸在長洲都有朋友
 
帶我地去食好野
 









平安包手信不可少




個口琴仔真係吹到架





去食地道魚旦粉







周圍都係包山景點



平安包要排隊買架






兩個小朋友話要踩單車

又係等我帶啦









順便試下新相機






踩一個鐘咩都夠喇

太熱




daddy佢地就嘆啦

仲飲大啤添




快D去睇埋包山

聽講越晏越難搭船呀










就係哩個包山喇




好多好大



明天一定更加熱鬧了



睇完去搭船

真係排晒長龍

不過好彩好多加班船

好快已經上到船了

攰到暈左

 









沒有留言:

張貼留言