2014年7月18日 星期五

2014暑假美國遊 - Day12 Orlando Radisson Resort Hotel






2014.07.18(Fri)




今日由Atlanta飛去Orlando喇

好快就開始我地既Disney Cruise之旅

超期待的

因為怕直接落機上船會有咩Delay就吾好

所以我地決定係碼頭附近的Resort住一晚

其實Port附近真係有好多酒店

全部都係預左比人上落船時住下

我地今次去Disney Cruise都決定得好快

上Cruise玩一定要多人先好玩

知到HeemHeem D朋友仔去

我地即刻決定跟

******************

空中小姐送的飛機師㯲針

HeemHeem好鍾意啊 





到左 Orlando 喇

周圍都有 Disney車

見到都開心




朋友仔未到

我地食住玩住等






見到咁靚既泳池

HeemHeem真係急不及待




朋友仔到喇








仲有一家

明天上船先見




幾個幼稚園的同學仔

而家升左上小學一樣咁Friend




媽媽們仲襯有D時間出左去Shopping

成班小朋友就係房睇Movie

開心呢!



今晚要早D瞓

聽日要上船喇






沒有留言:

張貼留言