2014年7月5日 星期六

MetroPop x HP 「成長樂印」工作坊


2014.7.5 (sat)


琴日終於去剪吓個頭

剪番D層次

當堂易搞好多



今日去左個event

Event 喺小企鵝樂園Vico City 舉行






Vico city 有吾同國家既文化體驗

我地揀左日本





係Heem Heem 玩緊文化體驗既時候

Mammy 去左聽皮紋分析

其實Heem Heem 好細個時

我已經帶左佢去做皮紋分析

皮紋分析其實都幾有用

可以一早知道小朋友既性格

強項同弱項

可順應小朋友既天資配合後天的發展

安排適合既教育環境

我覺得皮紋分析so far都幾準確

作為參考都幾值得做


不過我當年吾係哩間做的

吾知哩間既報告會吾會有出入呢?


Heem Heem 剛剛只係採左手指公既指紋

初步分辨為認知型

同之前既分析差不多

皮紋工作坊後

再到HP打印機試用

介紹左3個好用apps

當中有D無HP打印機都用得著



原來而家D無缐打印機真係超方便

一個email 就可以搖控printing 

就算吾喺屋企

都可以幫阿仔上網搵資料同print埋

超方便!

跟本就吾駛駁電腦



屋企個printer係時候要換

等我諗諗佢先



沒有留言:

張貼留言