2014年7月11日 星期五

2014暑假美國遊 - Day 5 New York 戲劇性的一天





2014.7.11



我地今次住係Hyatt 48 

我地而家鍾意住boutique hotel

 酒店無咁busy

搭lift都易D

酒店吾包早餐

但係哩間酒店就好似上次台北酒店咁

有一層比住客休息、傾計、飲野

朝早有簡單bakery供應

Heem Heem超級鍾意佢地既berry muffin

一口氣食左4個



coffee, hot chocolate 任飲





好識嘆既小朋友





佢好鍾意間酒店

之後幾日都話要係酒店食早餐

吾肯出去食










出發

第一站






又係小朋友天地

F.A.O.





係小朋友黎到都開心






又買minecraft




mammy想買哩個mini block

不過比daddy阻止了

而家有少少後悔啊








Lego department有Lego Movie 呀




Star Wars







第二站

即係要去Apple Store朝聖啦




Plaza Hotel

級數就好似香港既半島酒店





入去Central Park行下





好大好舒服既公園




又係果句

點解香港吾整番個似樣D既綠色公園呢?





Lunch Time

去左Plaza Hotel樓下

哩度好似英國Harrod 咁

有好多吾同既開放式餐廳

我地是旦揀左一間









叫左一個pizza 




一個clam




真係好味到不得了

而家睇到張相都流晒口水

個clam 真係好味到不得了

好想再食呀!








坐馬車遊Central Park

同我既Mr. Big and Mr. Small一齊

多浪漫呢!












好快就坐完一個圈

$50美金一圈

當然仲要比tips 啦







Central Park裡面仲有一個Zoo

Heem Heem 好想入去

不過Daddy話無時間

所以無得去了






鍾意High Tea的我們這一家

緊係要去high tea 啦




Plaza Hotel High Tea 是指定動作吧!




食物其實都係一般般啦




係食環境、食氣氛咋










美國周街都係餐車

雪糕車都靚過人



 



行路去Soho

點知mammy係途中PK

當時一手拎住電話+戰利品

一手拖住Heem Heem

Daddy正在傾公事電話行開左

就係哩個時候

mammy突然失去平衡

成個人向前卜

好想用力將身體向後balance

但係點用力都吾得

前面又咁啱一個人都無

所以最後都係難逃一跌

iphone面爆了

手踭同腳踭損左

好彩另一隻手拖住既Heem Heem完全無事







Daddy拿拿聲去買消毒藥膏比mammy

其實都要行好遠下

我地一路等一路自拍下啦

係NY跌倒

今日真係跟足SITC橋段呀!













你睇我個樣似吾似剛剛PK

其實隻腳同隻手都超痛

行路都要就住就住





最後都係決定吾好再周圍去

係Soho食埋Dinner 先番酒店

比哩間餐廳個Open Garden 吸引左入黎




喺美國難免餐餐都有薯條吧!



其實今日吾止PK咁簡單

我地夜晚番酒店時

係Walgreens (24小時的超市藥房)前面

有個黑鬼突然走出黎

我第一時間緊係吾理佢即拖住個仔衝入Walgreens啦

點知個黑鬼大力拍我膊頭

嚇到我同Heem Heem史史下

Daddy即時大喝黑鬼叫佢吾好掂我

Daddy話NY成日都有哩D醉酒鬼

所以NY D女人tough D

一定要大聲過佢

講真, 我點知佢有無槍架

我都係快D走穩陣D

入到Walgreens又有另一個醉酒佬指住我係咁講野

好彩哩個就同家人一齊既

美國真係一個大壓力既地方 !

就係因為咁

 Heem Heem就由好鍾意New York變左吾鍾意New York了

佢話都係鍾意 New Jersey多D

你話喇

今日原本又坐馬車啦、又High Tea啦 (幾elegant 呀)

點知跟住又PK啦、又遇醉酒佬啦 (幾樣衰)

你話係咪戲劇性呢!








2 則留言:

  1. SoHo Park 係我返學時有長break 會去既地方:P NY 路唔平,行路真係要小心!
    至於d 黑人,我從來都唔同佢地有眼神接觸,但有事我真係唔敢兇佢,一陣佢拎枝槍出黎我真係唔知點算!

    回覆刪除
  2. 我之前o係Harlem返工, 平時慣哂o既我有一次真係俾個黑鬼嚇死, 個年輕黑鬼快步跟住我 仲用嚇死人o既眼神同語氣話 乜你覺得你可以跑得快過我咩? !

    回覆刪除