2014年7月23日 星期三

2014暑假美國遊 - Day 16 Disney Cruise 去Jamaica 行瀑布




2014.7.23 (Wed)





今日黎到Jamaica

哩度天氣好好

其實我地日日都好好彩

每日都天朗氣清

Jamaica 碼頭D鋪頭整得好靚

回程先慢慢再行






第一站上山





坐哩D吊車上山

其實都幾驚

因為真係幾高吓 






上到山了






佢地最想玩就係哩架車

原來我地張飛吾包

要另外買飛玩

咁遠黎到點話點好啦 






哩個泳池都好正

不過我地吾夠時間玩喇





佢地話好刺激好好玩喎





頭先應該係哩個位等影相仲靚




食埋Lunch下山了




玩到成頭濕晒

自動Gel頭




今日的重頭戲





就係赤手空拳行上瀑布





大家手拖手行

帶住細路其實都驚驚地

不過人人都係咁行

應該都無問題








水流都好急架






不過佢地覺得好好玩




行行下又要抱










扮晒野

















真係一個難忘既經驗

吾係邊度都可以有得咁玩




番番去碼頭

Daddy第一時間要試哩度出名既藍山㗎啡





再周圍影吓相

Jamaica以前係出名有海盜既地方

所以周圍都會有D海盜裝飾






番上船

今日Cruise有Pirate Party

裝扮吓先






條裙頭先係Jamaica買架

即買即著








出發出發




Carlie去左比錢裝身

成個造型都好掂



哩個Auntie都好得











Jake呀!






阿仔好型呀!







今晚Dinner




繼琴晚專登整左炒飯比D小朋友食

今日再整左Sushi比我地

係我地果枱獨有架

犀利!












其實船上面D乘客

全部都早有準備

全家著晒全套海盜衫

型到不得了

真係好想同佢地影相

不過我怕羞吾敢呀!HeHe





晚會開始

又歌又舞






全船人都好High





個個睇到眼定定





仲有Firework睇

人人情緒高漲

個個都好開心






完左 Pirate Party

即刻趕去 Theatre睇最新出面都未上畫既 Planes卡通

節目豐富





睇完戲仲未完

今晚有消夜Buffet

小朋友最開心







今晚既 Towel Art









沒有留言:

張貼留言