2014年7月19日 星期六

2014暑假美國遊 - Day13 開始Disney Fantasy Cruise之旅





2014.07.19 (SAT)




今日開始我地8日7夜的海上之旅

今次係搭最大最新的 Disney Fantasy Cruise

吾好話小朋友

我係大人都好與奮

快快買個早餐就出發

美國Subway好過香港好多






等Check In










4個家庭齊人了

可以上船喇











Wow,原來同朋友仔相連房

今次無覺好瞓了





用 H2O 產品

吾錯吾錯




急不及待

好想去玩果個透明滑水梯





食個Lunch先啦

哩幾日所有野都任食任飲

24小時Room Service都係免費

一定肥幾磅先落船




要上左走佬求生演習先可以去玩






Lets Go













兩父子去玩

我係樓上等到頸都痛

比我影到了

咩都值得番









Daddy你望鏡頭啦

掛住影咩呀?





原來影哩D




玩完番房休息下

又準備去食晚餐




全船咁多人

所以分兩個時段食飯

每晚去吾同既餐廳



Serve我地果兩個人

每晚都會跟住我地轉餐廳




飲杯




第一晚的晚餐吾錯啊





仲好識氹細路添






哩幾日都會有吾同既Character出黎影相

第一個係Mickey船長





去行Shop係指定動作吧!




小朋友去Kids Club玩

大人周圍行




夜晚海風好大呢!







每晚都會有毛巾Art

今晚係 Swan




仲開埋碌架床

開心史佢





船上真係有好多Disney Fans

樣樣有備而來

帶晒野裝飾房門




我都叫Daddy即刻畫番張裝飾下




夜了,仲吾想瞓 




仲有Mystery Game玩



明天有得上岸玩

要早D瞓了




沒有留言:

張貼留言