2014年7月25日 星期五

2014暑假美國遊 - Day18 Disney Castaway Cay 私人小島




2014.7.25 ( Fri) 



Disney Cruise差不多黎到尾聲了

今日去最後一站

Castaway Cay -Disney的私人小島

朝早一起身

天陰陰仲落雨

真係超級失望

落雨都要落船行吓架啦








你睇個天幾黑

不過停左雨已經好好了






小島分幾個部份

家庭沙灘

亦有大人ONLY的沙灘

可以游水、浮潛、踩單車。。。

有車坐吾駛行餐懵





緊係要睇吓有咩Shop 先啦







雖然無太陽

不過小朋友見到沙灘一樣好開心









租左塊淨床玩




$10租一日抵玩啦







越玩越好天

太陽出來了,yeah !







叫Heem Heem游過去後而果座野玩又吾肯,Sin晒!






肚仔餓去食野

島上面一樣有免費任食Buffet!









食飽飽再玩過







HeemHeem玩左一日沙

曬到隻腳超級兩節色



D水清到不得了

仲有好多魚添





太曬太熱頂吾順

Daddy話行一陣就番上船

我地早一個站落車

原來哩度仲靚






仲有一個sport Center








哩邊沙灘少人D

感覺浪漫些








有水上單車玩

你兩父子浪漫啦

我幫你影相





haha,最後都係番轉頭接埋我

你兩個無左我吾得哩!




型!






陽光靚真係影相都靚D




沙灘工作人員佳作

幫今個旅程畫上完美句號!




本來想玩哩個架

不過驚Heem Heem吾夠力踩、又得兩個位




偷偷影你




多謝天父愛錫

落雨天都變太陽天

一場雨是幫我們洗洗塵吧



上船了






哩晚有人知道明天便要落船

喊得好啛涼!慘慘豬!

乖乖地下次再帶你黎啦!




買番套Star Wars Pins 比你

笑番下啦!






哩晚有Goodbye show



其實我都好吾捨得落船呀!




沒有留言:

張貼留言