2014年7月20日 星期日

2014暑假美國遊 - Day14 Disney Cruise 抵墨西哥。同海豚玩遊戲






2014.7.20

Day 3 At Disney Fantasy Cruise

今日Disney Cruise 黎到 Mexico喇

可以上岸玩喇

出發之前

我地一早已經上網Book晒每日既岸上活動

當然每樣都要另外收費啦 

我地全部都係經Disney Cruise Book

因為感覺安全D

同埋就算架車遲左番碼頭

應該一定會等埋我地先開船

因為感覺安全D

同埋就算架車遲左番碼頭

應該一定會等埋我地掛

Cruise 有24小時Free Room Service

今朝要早出發

都係叫Room Service好D




我地準備好喇





落船喇!

天氣好到不得了 




搭10分鐘車就去到Dolphinaris




They are ready!




今次只係book 左小朋友同海豚玩

每個小朋友要一個大人跟

大人都要比錢架

不過當然平少少








D海豚真係好可愛又醒目





原來有得同海豚游水

早知Book埋哩樣啦!




不過都幾快下

我驚D小朋友未必Handle到





佢地都係同海豚親親

不過HeemHeem好似有少少驚驚Wor




之後問番佢

原來佢吾想同海豚嘴對嘴,Hehe








哩D相

之後緊係又要買番啦!









媽咪都好想要一張手拖手的相呀!









同海豚游完水

就可以去玩潛水






Daddy影到下面有好多魔鬼魚








仲可以撐船仔












請問哩D係咩Pose呢?







周圍行一陣





我地就上番船喇

係哩個時候

媽咪發覺太陽眼鏡同HeemHeem的游水鏡不見了

應該係頭先食Lunch時放左係台面比人偷左

Mexico即係Mexico

只可怪自己太大安旨意









番到船

襯住未有咁多人

即刻捉阿仔陪我玩大滑梯




仲可以影到幾張相






繼續玩水









仲有Kids Golf打










不停有小食同飲品供應

真係吾肥都幾難




話咁快又到Dinner時間





食飽飽

去影相

有Jake呀!




過幾日係Pirate Night

要準備下先得





終終買左套船長衫比HeemHeem




哩個係唱Alddin既主角

其實佢地又要做Show

無Show時都要幫手做招待






巧遇船長

緊係要捉住影番張相啦




今晚食完dinner

又去睇Show

每晚都有Broadway Show睇

值回票價

可惜吾比影相

無得同大家分享!




沒有留言:

張貼留言