2014年7月24日 星期四

2014暑假美國遊 - Day17 結婚週年@Disney Cruise





2014.7.24 



今日無上岸活動

又可以係船慢慢Relax吓

D人真係好有心機

一早預備晒咁多野上船裝飾






今日到我同HeemHeem玩滑水梯

叫Daddy幫我地影相

佢緊係無我咁好心機係度等啦

最後影成咁

犀利!



不斷玩




不斷食

一切任玩任食




仲有Jacuzzi


Daddy話要去試下打Golf




太大風

打PingPong有少少難度





今日有個小小秘密約會

原來第一日已經派籌同Frozen影相

聽講全世界都未有得影

好神秘



不過Heem Heem點都吾肯影

唯有我影啦

好多人好羨慕架




今日仲有公主 Gathering

小女孩真係開心到爆





又去Shopping




好想買哩隻Duffy




Dinner Time

今晚係Semi Formal






一人畫一隻卡通公仔



今晚有Lobster




好快手已經將每人既公仔變成animation 




見到爸爸畫既Star Wars 公仔




HeemHeem 果隻夠Colorful,好靚

每隻仲會跳舞

超可愛

要睇Video先Feel到





今日係我地既結婚周年紀念

好難忘啊




HeemHeem 原來好鍾意睇我地嘴嘴,hehe



Thank you Disney Cruise !



沒有留言:

張貼留言